Зимова прогулянка з дитиною
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливої гри, до виконання простих вправ за зразком дорослого.
Пізнавальний розвиток: підтримувати пізнавальний інтерес до фізичних та логіко – математичних вправ, до найближчого природного довкілля.
Соціально – моральний розвиток: підтримувати позитивне ставлення до себе та оточуючих, учити малюків швидко включатися в спільні ігри та заняття.
Мовленнєвий розвиток: вчити дітей формулювати свої відповіді, чітко вимовляти слова під час декламування віршів.
Емоційно – ціннісний розвиток: дослідити деякі природні об’єкти, викликати емоційний відгук на спостереження за зимовою природою під час прогулянки.
Художньо – естетичний розвиток: формувати в дитини вміння реагувати на яскраві ознаки зимової погоди та закріпити знання літературних творів.
Креативний розвиток: розвивати творчі навички дітей засобами малювання.
Розвиваюча гра «Який сніг».
- Сніг легенький чи важкий?
- Сніг зелений чи білий?
- Сніг холодний чи гарячий?
- Сніг пухнастий чи гладкий?
- Сніг летить чи повзе?
- Сніг падає чи підіймається?
- Сніг іде чи крапає?
- Сніг кружляє чи стрибає?
- Чи подобається вам сніг?
- На чому лежить сніг? (доріжки, земля, дах, дерева)
- Як ласкаво назвемо сніг? (сніжок)
- З крапельок складається дощик, а сніг із чого? (із сніжинок)
- Підійдіть до дерева
- Подивіться, а що це зачепилося за гілочку дерева? (сніжинка)
- Яка вона? (біла, велика)
- Зараз послухаємо, які віршики знають дітки про сніжинку.
Дитяча гра «Порахуй сніжинки». (1 велика, 3 маленьких)
- Сніжинка щось шепоче мені на вухо. Вона каже, що разом з вітром вона мандрує гаями, лісами, садами і хоче нас запросити на прогулянку.
- Сьогодні наш майданчик став чарівним.
- Уявіть, що ми сніжиночки. (повільно кружляємо під вірш про сніжинки)
- А що можна зліпити із снігу? (сніжки, колобки, снігову бабу)
Розвиваюча гра «Попади сніжкою в ціль». (кільце для баскетболу або намальована ціль)
- Ставайте один за одним і уважно рухайтеся за мною.
- Спочатку нам потрібно пройти по вузенькій стежці.
- А ось нам дорогу перегородила крижана ковзанка. Щоб не впасти, будемо її перестрибувати.
- А цю велику колоду, що звалив сильний вітер, ми переліземо ось так.
- Нарешті ми дійшли до майданчика. Що ви тут бачите? (дерева)
- Скільки дерев? (багато)
- А чи є ялинки, подивіться навкруги? Якого вони кольору?
- Пригадайте вірш про ялиноньку:
Сніг та й сніг навколо ліг,
Грає сріблом білий сніг.
А ялинка молода,
Наче влітку вигляда.
- Чому ялинка виглядає, наче літом? (бо вона зелена)
- Відгадайте, хто ховається під ялинкою? (загадка про зайця)
- Давайте пригостимо його. (в кошику 1 капустина, 4 моркви)
- Скільки?
- Бери, пригощайся, зайчику.
- Тепер зайчик може пригостити своїх друзів і сам не буде голодний.
Розвиваюча гра «Зайчики маленькі»
- А погляньте на дерево. Що ви бачите? (дупло)
- А хто у тому дуплі живе – відгадайте? (загадка про білку)
- Що виглядає з дупла? (шишка)
- Скільки їх? (1)
- А що за деревом розсипано? (шишки)
- Які вони? Чи однакові вони за розміром? (великі, малі, коричневі)
- Давайте допоможемо білці зібрати шишки. (маленькі шишки збираємо у жовтий кошик, а великі у коричневий)
- Молодці, білочка дякує вам за допомогу.
- А пам’ятаєте, які пташки прилітали до нас на майданчик? (ворони, голуби, горобці)
- Як кричить ворона?
- А ви сьогодні вже снідали? А що?
- А пташки ще не снідали. Що полюбляють їсти пташки? (зернята, крихти хліба, сало)
- Давайте насиплемо їжі в годівничку і повісимо на дерево.
- Прилітайте, пташки!
Розвиваюча гра «Пташки і кіт»
Індивідуальна робота
- А зараз я роздам вам іграшки і ви підете гратися сніжками та лопатками. Кого я буду гукати – підходьте до мене.
Індивідуальна робота з дітьми, ігри.
1. «Намисто для господині Зими». (за прикладом - з геометричних фігур - продовжити лінію)
2. «Склади сніжинку». (з трикутників викласти сніжинку)
3. «Знайди пару».
(2 кубика; 2 ляльки; по 2 будь - яких іграшки, але різні за розміром)
4. «Яка іграшка зникла».
(у рядок виставлені іграшки, коли діти відвертаються, вихователь ховає 1 іграшку; потрібно відгадати та описати зниклу іграшку)
5. «Розстав за кольором».
(чашки потрібно поставити на блюдця за кольором)
6. Закріплення вірша з дитиною.
- Зараз на вулиці зима. Нічим не виділяється наш майданчик. А так хочеться прикрасити його.
- Чи є зараз сонечко? А ви б зраділи, якби воно з’явилося?
1. Малювання сонечка на снігу. (у пластикову пляшку наливаємо жовту фарбу з водою, робимо отвір у кришці)
2. Малювання куща калини.
- На майданчику одні дерева.
- А давайте намалюємо кущ і зробимо його красивим, як влітку.
(зелена фарба у мисочці; червона губна помада; пожмакані листи паперу; кущ калини, намальований на ватмані; вмочаємо папір у зелену фарбу і прикладаємо до намальованих гілок куща – це листя калини; помадою малюємо ягідки)
Розвиваюча гра «Роздувайся пузир».
- Чи сподобалася вам прогулянка?
- Мені ви сподобалися, бо були турботливі, слухняні, уважні: нагодували пташок, пригостили зайчика, допомогли білочці.
Схоже за змістом:
Свічки для торта та свічки цифри
Свічки для торта - це чарівний і незамінний аксесуар для будь-якої святкової випічки. Вони додають
Спортивно-танцювальний колектив Lviv Angels
Спортивно-танцювальний колектив Разом з клубом “Львівські янголи” продуктивно функціонує й